Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 21. ledna 2017

Nostalgie


Dobrý den všem návštěvníkům,

dneska trochu tvorby ve stylu vintage se SB papíry od PION design.

Blížící se víkend mne donutil včera opět roztáhnou stůl a přichystat si materiál na vytvoření
pár kousků přání . Prohrábla jsem své půlmetrové hromady SB papírů a vytáhla kolekce
od značky PION design.

Ve chvíli volna jsem dnes vyrobila tyto dva kousky , na které jsem použila malované
obrázky dětí . Obě přání jsou vyrobena pouze z těchto SB papírů, které
byly po stranách obroušeny, některé jsou trhány a částečně prošity .
Doplnila jsem vystřiženými siluetami motýlů i ptáčků, bavlněnou dekorací 
, papírovými a textilními květinami.

A nakonec jsem doplnila od nápis " Život je nádherný " od Wycinanky.




 Krásnou sobotu všem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat