Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 18. května 2014

Romantická svatba v růžové a bílé

Romantická svatba Moniky a Radka a kolekce na přání.

k výrobě této kolekce jsem použila krásné romantické SB papíry z Galerie papieru.


Stuhy přes obálky





svatební oznámení





pozvánky ke stolu



obaly na CD




poděkování rodičům a prarodičům




svatební menu včt. programu



kniha hostů



3 komentáře:

  1. przepiękne zaproszenia :)))
    wow!!!
    śliczne !!!

    OdpovědětVymazat
  2. wow! ale się napracowałaś! ale cudne zaproszenia, księga, foldery i podziękowania! rewelacja:)

    OdpovědětVymazat
  3. ojejku jakie to wszystko jest prześliczne

    OdpovědětVymazat