Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 13. června 2013

Přání k narozeninám pro malou vílu :-)




5 komentářů:

  1. Krásná práce, nádherné barvy, skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přání. Máte nádherný blog a úžasné projekty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuji za zastavení i krásná slova . Blog je v rozpracovanosti - potřebovala bych ho více zdokonalit, ale není teď časový prostor :-). Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den. Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzka, this is so so cute, I love it :)

    OdpovědětVymazat