Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 22. dubna 2017

Nové šablony, nová přání


Krásné sobotní odpoledne,

Po dlouhé době pár kousků nových přání.
Dělala jsem velké nákupy - tentokráte u našich sousedů v Německu a ve Francii a také samozřejmě i něco zde v Česku.

Nejprve jsem dělala jarní úklid ve svém scrapbookovém království , jednak jsem potřebovala uvolnit místo a jednak jsem musela ( však to známe všichni ) bezpodmínečně nakoupit nové, krásné vyřezávací šablony a scrapové papíry.

Tvoření bylo tedy tentokráte málo, za to radosti mám nakoupeno dosti :-).

Přáníčka jsem vyrobila v jednoduchém stylu , snad se budou líbit i Vám :-).

přáníčka pro děti



gratulace k narozeninám, nebo svátku




něco málo z velikonočních kousků




a také něco z tvorby alb na přání- 2 cestovatelské a jedno svatební







Děkuji všem za milé zastavení a budu se těšit v květnu - tvořím mini album pro mého vnuka :-).

Zuzka



Žádné komentáře:

Okomentovat