Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 24. srpna 2013

Kavárna Provence


Přeji všem krásnou srpnovou sobotu :-).

Blíží se nám konec letních prázdnin , a tak už nyní opět se 100% nasazením se vracím i zde na své stránky. Ne, že bych zahálela a nic nedělala  - práce bylo dost , avšak člověk si musí i užít krásné slunečné dny se svou rodinou a tak jsem se ke vkládaní příspěvků ani nedostala.

Dnes představuji kolekci pro jednu milou zákaznici k otevření její kavárny Provence. Jedná se o Knihu přání ( a stížností )  a  kompletu  Jídelního a nápojového lístku , který ještě není svázán z důvodu doplnění vnitřního obsahu nabídky kavárny ( fotografie kompletů bude vložena později :-) )  Dle přání jsem tuto kolekci vyhotovila v barvách francouzské Provence - což je převážně fialová a  zelená s nádechem nostalgie . Aby nedocházelo při běžném provozu kavárny nedopatřením k utržení květů či rozvázání šňůrek , tak jsem tentokráte používala šití i k připevnění těchto drobností. Papíry jsou po stranách broušené a patinované .






 Děkuji všem za milé zastavení . Zuzka

20.10.2013

Kolekce pro kavárnu Provence doplněná o vinné karty a  lístky RESERVE


6 komentářů:

  1. Jak dawno cię nie było, dawno:)Piękna praca w moich ulubionych kolorach:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - pravda nebylo, nebylo - bylo krásné léto , tak i když jsem pracovala - ale na blog nebyl čas , bylo zapotřebí taky trochu užívat :-)

      Vymazat
  2. Tak do takové kavárny bych šla hned! Je to nádherná práce a určitě bude mít u návštěvníků kavárny veliký úspěch. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé zastavení . Kavárna je nádherná . byla jsem se mrknout před otevřením a jsem nadšená .

      Vymazat
  3. presne tak - ked maju taky osobity pristup k forme listka a knihe priani a staznosti, tak to musi byt uzasna kaviaren a hned by som tam sla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji , když budete mít někdy cestu v Ostravě - písněte a můžeme si tam zajít na vynikající kafe ( a nejen na to :-) ), srdečně zdravím :-)

      Vymazat