Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 8. prosince 2017

Vánoční tvoření 2017


Přeji všem krásný adventní čas.

Po dlouhé době , kdy se nám již krátí den , jsem sáhla po papírovém tvoření.
Vyhotovila jsem několik přání , ať už v minimalistickém - jednoduchém stylu, 
v přírodním, nebo i něco málo zdobnějšího - prostě jsem hlavně vyslechla přání mých zákaznic .

Upřímně , poslední dobou raději tvořím něco jednoduchého , což na mne působí tak vzdušně
a čistě.

Letos jsem opět sáhla po zlato - bílé či stříbrno - bílé kombinaci , které v některých projektech jsem " osvěžila " o doplňkovou barvičku , či jsem sáhla po přírodních odstínech. Je i pár kousků, kde jsem samozřejmě i barvičky v jiných odstínech - prostě vše tak, jak já jsem cítila , že by to mělo takto být.

Bílo - zlatá kolekce










:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat