Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 9. června 2013

Romantika s motýly

Krásný nedělní den, 
dneska opět ( tady na Ostravsku ) sluníčkový . Člověk má hned lepší náladu, hodně energie a tak jsem vytvořila tohle přání s motýlí tématikou. Inspiraci jsem našla na zahraničním webu - líbí se mi tento styl vrstvení různých výseků . 
K tomuto jsem využila tři  různé vyřezávací šablony značek  - Sizzix a  Spellbinders . SB papíry jsem tentokráte použila od různých značek ( UHK, Galeria Papieru , Bo Bunny , Heyda ) a na konečné dozdobení  byly použity  krásné fialkové papírové kvítky a zrcadlové výřezy motýlků.




Hezký den všem a děkuji za Vaši návštěvu :-)

5 komentářů:

  1. Ale pięknie, ale śliczna i bardzo elegancka praca:)))

    OdpovědětVymazat
  2. velmi krásné a elegantní práci, v mém barvy :))

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahojky a děkuji za milé komentáře :-). Práce z plotru - na ty si ještě musíte chvíli počkat. Ten teprve pluje po moři - nechala jsem si ho poslat lodní dopravou, neboť doprava letecky je dost drahá a je kratší tak jen o 3 týdny . Já určitě dám vědět , kdy bude už tady :-).Přeji pěkný den a zdravím .

      Vymazat
  4. takže čekám spolu s vámi na plotru a nových děl. :))

    OdpovědětVymazat