Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pondělí 21. května 2012

Romantika v pastelech

Tyrkys, smetanová a bílá - moje oblíbené kombinace . Na výrobu byly použity papíry z kolekce Azzurro a smetanový papír s vytlačovaným vzorem od firmy Folia , který jsem opatinovala. Celou kompozici jsem vytvořila z výseků , krásných papírových růží , smetanových třešňových květůů a kvítky.Do této květinové výzdoby jsem vložila pebbles s notovým motivem od Primy Marketing .




1 komentář: