Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pondělí 11. června 2012

Retro obálka na peníze

Zdravím a přeji krásný začínající nový týden v červnu. Touto obálkou jsem se inspirovala na zahraničním blogu. Balóny jsou tak pro mne ( a nejen u mne ) fascinující, že jsem dneska vytvořila tuto obálku v retro stylu, kde balóny nesměly chybět. Vyhrála jsem si s razítky , jen v té hromadě, kterou u sebe mám najít ta správná razítka - uf...,  našla se, ale opět jsem zjistila, že mi stále chybí různé motivy.  Vrchní díl jsem ozdobila výseky , které jsem patinovala a balóny jsem navíc natřela krakelovacím lakem. Doplnila jsem celou kompozici kovovými svorkami v starozlatém odstínu a výsledek vidíte .... Přeji krásné dny . 




Žádné komentáře:

Okomentovat