Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 12. července 2012

Peří a kov

Přeji krásné letní dny, mám teď trochu výluku v novém tvoření , jednak již pracuji na vánočních pohlednicích a spoustě objednávek na přání. Mezi tím si připravuji a přestavuji novou pracovnu, protože se mi hromadí materiál, kterého není nikdy dost - však to někteří znáte,  a dále budu konečně mít volnou pracovní plochu o délce 2 m a to je co říct, když teď své výtvory zpracovávám na ploše 60 cm délky. Už se tak moc těším. A jelikož je zapotřebí sem vložit i dílka, které jsem tvořila v dávnějším čase, budu je tedy postupně vkládat. Jako první na řadu se dostalo toto přání ve tvaru visačky. Kombinace různých materiálů - papír, kov , bavlna a peří je pro mne novinka a protože mám ráda neobvyklé a nevšední věci , vzniklo tohle přáníčko- můžete posoudit sami jak se povedlo.






Žádné komentáře:

Okomentovat