Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pondělí 26. listopadu 2012

Retro novinky

Přeji krásný nadcházející týden. 
V záplavě tvoření  přání a visaček k vánocům jsem vytvořila dvě retro novinky .

Obálka nejen na peníze



Album pro CD / DVD






děkuji za nakouknutí a případné komentáře  a přeji krásné dny
Zuzka

1 komentář:

  1. Album je nádherné a já teď přemýšlím, že asi do těch obalů by šly i malé stránečky...a už mi to v hlavě "šrotuje", že takový foto albůmek...;-)

    OdpovědětVymazat