Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 27. dubna 2013

Receptář - maliny a čokoláda

Krásný den všem,

dneska jdu s novinkou - receptářem ve starém stylu o rozměrech 20 x 20 cm. Inspirací mi byla kniha, kterou jsem našla při jarním úklidu - i když ne ani ilustracemi a ani vzhledem, ale pouhým názvem - Barborčiny koláčky. Je to kniha mé již dospělé dcery, kterou jsme ji koupili  a darovali v době, kdy jí bylo 10 let a strašně ráda již tehdy pekla samé sladkosti . A protože já ráda pracuji se čtvercovými rozměry , tak jsem zvolila velikost receptáře  20 x 20 cm :-).
Desky Alba jsou zdobeny různými druhy papírů ( Lemonade; Basic Grey, Prima Marketing a DCWV), prošívány, broušeny a ozdobeny obrázky ( které jsem nakoupila na Etsy ) a papírovou nebo bavlněnou krajkou. Nakonec jsem je dozdobila výřezy zákusků a podnosu . 









Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat