Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 23. března 2014

Velikonoce jsou už před námi

Přeji pěkný den,

v minulém týdnu jsme přivítali jaro a bylo to krásné přivítání . Slunečné dny a hodně tepla a pro mne osobně - notná dávka nabité energie. 
Sobotní odpoledne jsem se opět věnovala  tvorbě pro radost a protože už máme  před prahem  velikonoce , je to něco k tomuto významnému křesťanskému svátku.
Tuto sadu jsem vyhotovila ve starobylém duchu. Přírodní  barvičky a materiál nejen z papíru , ale rovněž i z přírodnin.

Ručně vyrobené zelené květy ( z ručního papíru ) jsem doplnila o mech, trávu , peříčka, různé větvičky a vajíčka. V hnízdě a na ozdobném svícnu jsou vajíčka potaženy hedvábným papírem, přetřeny bílou akrylovou barvou a patinovány, navíc vajíčko na svícnu je ve spodní části oblepeno mechem.

Rámeček, který mi ležel na půdě ( a já takové věci nikdy nevyhazuji :-) ) jsem natřela bílou akrylovou barvou , kterou jsem jemně patinovala na několika místech a dovnitř rámečku jsem upevnila věnec , který je opět vyhotoven z přírodnin - zde jsem však použila vajíčka, která jsou již zakoupena originál  kropenatá - jen jsem je trochu přetřela bílou akrylovou barvou .

A na konec svícen - tento kousek , který původně měl nevzhlednou tmavě šedou barvu , jsem natřela v několika vrstvách bílou a šedou akrylovou barvou , přidala trochu hrubozrnné modelovací pasty , doplnila krajkovými útržky z ubrousků na dorty a nakonec jsem v různých místech patinovala barvou v odstínu vintage photo.









Krásnou neděli všem a děkuji za milé zastavení.

2 komentáře:

  1. Wspaniałe ozdoby wielkanocne, bardzo mi się podobają, takie wiosenne. Dziękuję za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpovědětVymazat
  2. śliczne ozdoby wielkanocne:) miłego dnia Ci życzę:))

    OdpovědětVymazat