Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 19. října 2014

Něco z archívu

Přeji pěknou neděli,

předem děkuji všem za milé komentáře , kterých si moc vážím a omlouvám se , že ne vždy hned reaguji.  Měla jsem v poslední době před sebou dvě velké výstavy , takže se má pozornost zaměřila hlavně na tvoření . Výstavy byly úspěšné , nestihla jsem však nafotit vše , co jsem vytvořila a dílka jsou již zcela rozprodaná . V současné době připravuji  další vánoční a svatební kolekce , které budou prezentované  a nabízené k prodeji nejen na Svatebním veletrhu v Kravařích ale i  dalších prodejních akcích. Z těchto důvodů i zde vkládám pouze fotografie bez bližšího upřesnění , ale určitě si opět i najdu chvíli, abych některé projekty více přiblížila všem návštěvníkům.

Mějte se krásně a budu se těšit na další Vaše zastavení na mém blogu

:-)  Zuzka  




Žádné komentáře:

Okomentovat