Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 22. listopadu 2014

Kurz - výroba netradičních vánočních přání

Přeji pěkný den 

Zvu Vás na kurz , který pořádám a  bude probíhat v kreativním obchodě u paní Pavly na ul Zborovské v Ostravě .
Vytvoříme si spolu netradiční vánoční přání . Materiál je v ceně kurzu .
Máme dva termíny , v případě zájmu mi prosím pište na e-mail  - zuzamalina@seznam.cz .
Budu se těšit na mile strávené chvíle s Vámi.

kurz, který bude probíhat dne 27.11.2014 máme volná ještě 3 místa
kurz, který bude probíhat dne 9.12.2014 - máme volná ještě 4 místa



mějte se krásně :-)

1 komentář:

  1. Kurz se mi moc líbil. Tak snad někdy příště.
    Pohodové vánoční svátky přeje Nedvídková

    OdpovědětVymazat