Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 24. ledna 2016

Velikonoční přání - Pion Design

 
 
Velikonoční přání -  Pion design
 
 
Přeji krásnou neděli,
 
i když máme za okny sníh , sáhla jsem dnes po jarní tvorbě - alespoň trochu sluníčka :-).
Vytvořila jsem novou limitovanou kolekci Velikonočních přání s krásnými papíry od švédského výrobce Pion design.
 
Dnešní kolekce je celá ve vintage stylu .
 







 
Srdečné pozdravy - Zuzka :-)
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat