Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 28. února 2016

Hody, hody doprovody ....

 
Nová kolekce velikonočních přání s veršem.
 
 
Na jejich výrobu jsem použila SB papíry od  výrobce - Galeria Papieru, které jsem po hranách obrousila a následně prošila.
 
Následně jsem přání dozdobila výseky a výřezy věnce a větviček, věncem ze sisalu , do středu vlepila velikonoční koledu ( razítko od českého výrobce KETA ) a následně po obvodě doplnila o květiny a zelené paličky.
 
 





 
přeji všem krásnou neděli a děkuji za Vaši návštěvu
 
Zuzka

Žádné komentáře:

Okomentovat