Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 14. února 2016

Veselé velikonoce - pastelová kolekce

 
 
Přeji všem krásnou neděli,
 
 
Nová kolekce pastelových přání s velikonoční tématikou vznikla včera v odpoledních hodinách, kdy alespoň jejím tvořením jsem byla v myšlenkách na jarní dny a sluníčko.
 
Nevím jak bylo u Vás , ale my jsme měli sobotu škaredou - za oknem bylo zamračeno a sychravo .
 
Na tuto kolekci jsem využila různé SB papíry , které jsou broušené a prošívané. Na zdobení byly použity nejen výseky a výřezy, papírové květiny , perličky a bavlněná dekorace , ale tentokráte jsem hojně pracovala i se sisalem.
 






 
Zuzka :-)
 


Žádné komentáře:

Okomentovat