Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 7. května 2016

Pastelový svět - vzpomínka

Přeji pěkný den,

po dlouhé době jsem zase něco málo vytvořila - tentokráte jsem sáhla do staršího balíčku fotek , a jak jinak , než je to opět fotografie mých nejbližších :-).

Celá kompozice je vyhotovena ze SB od Primy , které jsou patinovány a broušeny a to rovněž na vystřižených doplňcích . Od tohoto výrobce jsem použila i kovovou bránu , která je umístěna na obou krajích fotografie.

K dozdobení byly použity různé tvary květů - ať už papírových nebo textilních, průhledný plastový rámeček, který je rovněž jemně patinován , perličky a plastové tečky , zrcadlové vážky, motýlci, textilní látka a butonek " ty a já " , který zakoupíte v e-shopu Hurá papír.

Nakonec jsem vše dozdobila lehce bílou akrylovou barvou









Přeji krásnou sobotu a děkuji za milé zastavení :-)

  

Žádné komentáře:

Okomentovat