Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 30. května 2012

Přání s ranní tématikou

Přeji krásné ráno, dneska u ranní kávy mne chytila pracovní nálada a vzniklo tohle přání s ranní tématikou . Nejprve však jsem musela upravit výsek rámečku, který jsem potřela akrylovou barvou a následně krakelovacím lakem , aby jsem získala vzhled starého oprýskaného rámu. Mezitím jsem vysekla, upravila a prošila SB papíry v tyrkysových barvách ( kolekce Azzurro) . Na ozdobu rámku byly použity výseky břečtanů, květy svlačce od PETALOO, výsek víly a drobné smetanové kvítky. Na závěr jsem lepidlem vytvořila kapky , aby vznikl dojem ranní rosy , přidala jsem pebbles s notovým motivem od Primy Marketing a na konec jsem visačku ozdobila lněným provázkem.  Hezký den.






Žádné komentáře:

Okomentovat