Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 10. srpna 2012

Mini notýsky


Mini notýsky pro radost , to mne hned napadlo, když jsem si kupovala tuto zajímavou vyřezávací šablonu - zaujal mne především tvar těchto křídel - a tak pomalu vznikly notýsky pro pány i dámy ať v retro nebo romantickém stylu .  Notýsky , které jsem včera vytvořila jsou ve vintage stylu. Poprvé jsem barvila bílý papír do kávového odstínu , místo prádla jsem vyvěsila zabarvené papíry a po vysušení jsem je trochu přežehlila. A pak přišlo na řadu řezání a zdobení. Vrchní i spodní část jsem vyřezala opět z ručně zabarveného kartónu, který je navíc orazítkován razítkovými motivy v různých barevných odstínech. Nakonec byly křídla ozdobeny výseky, mírně byla nanesena patina razítkovou barvou a knihařský kroužek, na kterém jsou zavěšeny vyřezané papírové tvary , byl dozdoben lněnou bílou stužkou.






Děkuji všem za návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat