Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

úterý 14. srpna 2012

Obálky ke svatebnímu oznámení a pozvání

Už máme úterý 14.8.2012 a já přeji všem, kdo zde zavítá dobrý den.  
Někdo měl odpočinkový víkend, někdo pracovní a protože patřím k té druhé skupině, tak pak vypadal můj víkend v podobě hlídání vnuka Kuby ( neboli Buby jak říká on sám sobě )  a mezitím stříhání, řezání, lepení, šití a zdobení. Pracovala jsem na svatebních obálkách pro jednu milou zákaznici na přání.  Zuzka ( jmenuje se tak jak já :-) ) si přála obálky v bílo- smetanových barvách s doplněním měděného odstínu.  Její oznámení mělo však atypický rozměr , tím se zvětšila zdobná plocha obálky a protože zákaznice měla i stanovený finanční limit na zhotovení jedné obálky,  volila jsem ozdoby převážně z výseků . Nejvíce jsem využila  vyřezávací šablony od Magnolie , na ozdobu vrchní části obálky jsem použila krásné reliéfní papíry , které nabízí výrobce Heyda.   
Obálky jsem nafotila , bohužel s ohledem na množství mi vše na fotografie nevešlo :-).





děkuji za milou návštěvu 


2 komentáře: