Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 20. října 2012

Svatební alba ve stylu Shabby

Přeji krásné odpoledne,

dnes jsem úspěšně dokončila Alba na zakázku od milé paní Cecílie ze Slovenska.Přáním bylo vytvořit stejné Alba pro novomanžele - zvlášť pro fotografie a pro CD / DVD - obě ve stylu Shabby v obdobném duchu, jako jsem vytvořila Album pro CD / DVD v minulém období s použitím zdobení ve starorůžovém a bílém odstínu v kombinaci s antickou stříbrnou .......









Žádné komentáře:

Okomentovat