Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 4. dubna 2013

Přání k významné události


Přeji pěkný den ,

v měsíci březen jsem nezahálela, i když to tak nevypadá, když jsem nevložila žádné mé práce, ale to nevadí , postupně vložím alespoň nějaké drobnosti.

První dílko je přání k významnému výročí  a to k 90-ti nám . Přáním klientky, bylo vytvořit blahopřání s fotografií jejího dědečka , kterou mi dodala ofocenou . Upřímně,  pro příště , si budu raději tyto fotografie tisknout sama - ten podklad, ze kterého je fotografie není to pravé " ořechové " . Mělo to být něco ve starém stylu , větších rozměrů.

Sáhla jsem tedy do svých zásob a použila na přání o velikosti 20 x 20 cm papíry  BOBUNNY, které jsem prošila a ozdobila obrázkovými výseky od téhož výrobce. Doplnila jsem kovovým měděným komponentem ,  výseky lístků v hnědém a béžovém odstínu, papírovými květy hortenzie a kovovými měděnými perličkami .


Žádné komentáře:

Okomentovat