Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 5. února 2014

Rámeček - romance v zeleném

... a druhý projekt  - Rámeček - romance v zeleném. 

Mám ráda různé typy rámečků, které si postupně nakupuji a doma jich mám už opravdu velkou zásobu. Vždycky, když si nějaký koupím, tak je to vždy s úmyslem, že bude - časem - nějak upraven.

Tento rámeček byl zakoupen v obchodním domě Ikea. Základem je umělohmotný podklad, který je po obvodě  různě polepen,  a to nejen papírem s notovou osnovou, ale hlavně jsem využila části okrajů papírové krajky z ubrousků pod dorty nebo zákusky.  Následně jsou tyto polepy přetřeny bílým gessem a finálně jsem použila perleťový spray , který po zaschnutí má růžové odlesky .

Na hlavní zdobení jsem použila kovové komponenty, papírové květiny, plastové doplňky , resinové ozdoby a bavlněnou dekoraci.






1 komentář: