Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 27. března 2014

U šípkové Růženky

Krásný slunný den.

Včerejší odpoledne jsem vyplnila úpravou starého dřevěného mlýnku ( nadále plně funkčního ), který už delší dobu v krabici čekal na svůj nový kabátek a místo v kuchyni .

Klasický dřevěný ruční mlýnek byl už poznamenán časem , takže jsem nemohla ani docílit  vyleštění kovových částí mlýnku. Sáhla jsem tedy k zatření těchto kovových částí bílým gessem , které jsem  trochu jemně zbrousila.

Ale na začátek. 

Dřevěné části mlýnku se nejdříve obrousily z vrchního laku, následně jsem tyto natřela bílou akrylovou barvou, kterou po zaschnutí jsem na všech hranách mlýnku přebrousila smirkem - hlavně v bočních stranách, aby vyniklo původní napojení dřevěného korpusu . Následně jsem broušené části jemně patinovala ( Vintage Photo ) a natřela krakelovacím lakem. Na jednu boční část mlýnku jsem použila jemnou strukturovací hmotu a vytvořila pomocí šablony větvičky.  Mlýnek je ozdoben výřezy  - motivy kamenů , resinovými ozdobami , papírovými  i umělými květy růží ve vínové barvě a pestíky. 

A takto vypadá výsledek :-)












Děkuji za návštěvu :-)

4 komentáře: