Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 3. dubna 2014

Zátiší

Hezký čtvrteční den.

Dneska představuji svou opravdu první vlaštovku - obrázek, který jsem vytvořila na podklad z plátna ( kanvasu ) . Na obrázek jsem použila mé oblíbené barvičky - tyrkysovou, hnědou a smetanovou.

Podklad z kanvasu  jsem " doplnila  " o  jemnou strukturovou hmotou , z níž jsme za pomocí šablony vytvořila reliéfy větviček a květů. . Po zaschnutí je celý podklad natřen tyrkysovou akrylovou barvou , kterou jsem opět po zaschnutí přestříkala starozlatou barvou - Perfect Pearls Mists . K dobarvení jsem nakonec použila razítkové barvy.

Na ozdobení jsem použila textilní stuhy, starou lepenku, motivy motýla a rámečku z hmoty Deco Clay , papírové a krajkové květiny , zrcadlové výřezy vážky a hodinových ručiček a obrázky z SB papírů 

A nakonec jsem ještě znova použila akrylovou barvu a razítka k dobarvení některých detailů.







Děkuji za návštěvu  :-)


2 komentáře: