Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 1. května 2014

Květinou řekneš vše

Krásné ráno a pěkný den,

Dnes máme 1. máje a k tomuto dni jsem vytvořila dnes ráno  přání ve stylu Shabby chic. Použila jsem obrázek ( zakoupen na Etsy ) v pastelových odstínech , který jsem doplnila o  bavlněnou dekoraci, bavlněnou krajku, krásná  růžová poupata a papíry od MME z kolekce " Lost Found  ". A nakonec opět spousty bílé akrylové barvy.





Mějte se krásně a děkuji za zastavení :-)

3 komentáře:

  1. Piękna kompozycja na karteczce.
    Ładny wybrałaś obrazek.
    Pozdrawiam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Januszu - děkuji za zastavení a krásné komentáře - srdečně Tě zdravím a přeji krásné májové dny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. cudowna karteczka brak mi słów pozdrawiam

    OdpovědětVymazat