Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 25. července 2014

Přání ve tvaru visačky

Ahojky všem,

dnešní ranní tvoření - přání ve stylu shabby . 

Visačkové přání , na které jsou použila SB papíry od UHK , které jsou prošívány , patinovány a po stranách broušeny. Ozdobeno výseky a výřezy , papírovými květinami a perličkami.

Novinky od Primy - vyřezávací šablonu  " krajkové dečky " , perlové ornamenty spolu s malými růžovými růžičkami  a krásný bílý květ si můžete zakoupit v  e-shopu  Scrap Art  








4 komentáře: