Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 28. září 2014

Něco z kolekce retro

Přeji pohodový nedělní večer :-),

Skončily 3 dny , které jsem strávila na výstavě v Ostravě - Zdraví a Duše. 
Dneska už jen trochu oddechu a zítra hned musím dotáhnout resty .Jsem ráda, že prodej byl moc úspěšný - zůstalo jen pár těchto drobností z novinek .

Celá kolekce " RETRO " byla vyhotovena převážně ze dvou kolekcí od výrobců UHK a Graphic45, 
v kombinaci s výřezy , výseky a kovovými komponenty .


Mějte se krásně a děkuji za návštěvu :-).







2 komentáře: