Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 17. října 2015

Přání nejen pro pány


Přeji pěkné sobotní dopoledne :-),

včera jsem si na chvíli odskočila od tvorby vánočních přání , prostě chtělo se mi tvořit něco jiného. Vytvořila jsem toto přání, které může udělat radost nejen našim drahým polovičkám, ale potěší i někoho, kdo má rád  takový pánský styl.

Na přání jsem použila SB papíry  a výseky od KAISERCRAFT , kolekce Time Maschine. Tuto krásnou kolekci můžete zakoupit v e-shopu ScrapArt ®

Celou kompozici jsem doplnila o kovové komponenty , výřez Gratulace, lněnou šňůrku a nakonec dozdobila bílou akrylovou barvou.


Krásný víkend všem a děkuji za zastavení .

Zuzka

Žádné komentáře:

Okomentovat