Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

čtvrtek 31. března 2016

2.Challenge - Vzpomínky na zimu

 
Vzpomínky na zimu
 
Přeji všem krásný den,
 
i když již máme konečně jaro, vytvořila jsem tento projekt s názvem Vzpomínky na zimu, který byl vyhlášen jako 2.Challenge na blogu  ScrapArt.
 
Jako podklad jsem použila lepenkovou čtvrtku, kterou jsem otrhala a opatinovala  bílou akrylovou barvou. Následně jako základní čtvrtku jsem použila SB papír od Galerie Papieru, který je částečně ozdoben větvičkami vysekané krajovou raznicí a je zároveň  částečně broušen, trhán. Na střední část jsem vytvořila sněhové vločky pomocí pastové hmoty ( zakoupené v Lidlu )
Na samotné zdobení je použito větší množství výseků a chipboardů se zimní tématikou ( BOBUNNY) - kolekce Snovofall, zrcadlové ozdoby, papírové  výseky a samolepky .
 
V konečné fázi jsem použila bílou akrylovou barvu k patinování  na jednotlivé části  -  jak kovových komponentů, tak hlavní podkladové plochy.
 
 
 
 




 
Přeji všem krásný sluníčkový den :-).
 
 
  


Žádné komentáře:

Okomentovat