Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

neděle 3. dubna 2016

Řekni sýr ... :-)

 
Krásnou sluníčkovou neděli všem,
 
dnešní dopolední projekt do mé malé galerie jsem nazvala úsměvně - " Řekni sýr ".
 
Jistě znáte tyhle krásné butonky s českými názvy, které nabízí a prodává e-shop Hurá papír.
Já jsem ho použila na další můj projekt k ozdobení kompozice s fotkou mého vnuka Kubíka.
 
Jako podkladový papír jsem opět použila lepenku, kterou jsem otrhala a natřela bílou akrylovou barvou a následně jemným tupováním nanesla modrou barvu - Pearl , Ice Blue - obě od výrobce docrafts- ARTISTE.
Následně jsem přilepila bílou bavlněnou dekoraci .
 
Základní stránka ( SB papír ) je broušena po okrajích a místy má vyseknuté tvary .
Na její plochu jsem nanesla tvary kosočtverců pomocí šablony pastovou bílou hmotou , které jsem po zaschnutí ještě zvýraznila bílou a modrou akrylovou barvou.
 
Samotná fotografie je prošitá spolu s bílou a režnou bavlněnou dekorací a dozdobena různými tvary výseků, které jsou dobarvovány a patinovány.
Ke zdobení jsem dále použila kovové komponenty od různých výrobců.
 
Zde je můj výsledek :-)
 




 
Zuzka
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat