Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 2. března 2016

Velikonoce v přírodním duchu

 
Přeji všem krásné ráno,
 
 
tak trochu aprílové počasí mne donutilo vytvořit něco v přírodním duchu a i když velikonoční přání tvořím hlavně hodně barevné , dostala jsem chuť vytvořit něco opravdu přírodního , tak trochu v minimalistickém stylu .
 
 
Na tvorbu těchto přání jsem tentokráte použila hlavně grafické papíry od výrobce OPTYS s dřevěným natištěným motivem .
 
 
Doplnila jsem výřezy s využitím vyřezávacích šablon od Memory boxu, textilní stužkou s lístky a lněným provázkem.
 
 
Texty jsou natištěny razítky od výrobce KETA.
 
 
 

 


 
Děkuji za zastavení
 
Zuzka
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat