Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 17. června 2016

... takhle velká ryba ...


Přeji pěkný večer

představuji dnešní kousek pro vášnivého rybáře či rybářku, který jsem
vyhotovila na kraftovém základě , ze SB papírů od Kaiserkraftu.
Jedná se sice o starší kolekci Hunt a Gather, ale bylo načase z ní něco vytvořit.
Síť je vyřezána pomocí šablony rovněž od téhož výrobce, kterou jsem doplnila
o šicí nit  zeleném odstínu.
Metr pod rybou jsem odkoukala na zahraničních stránkách - moc se mi tento nápad líbil.
Myslím, že vznikl docela zajímavý kousek :-).




 Děkuji za nakouknutí . Zuzka



 



Žádné komentáře:

Okomentovat