Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

úterý 24. května 2016

Obálka na peníze a obal na CD


Přeji pěkné odpoledne,

dneska trochu tvorby na přání.

Svatební obálka na peníze a obal na CD v barevných odstínech bílé , žluté a světle šedé v romantickém stylu.
Sadu jsem vytvořila ze SB papíru od výrobce Galerie Papieru v kombinaci s garfickým papírem s hrubou povrchovou úpravou.

Konečná úprava je z papírových květin, v kombinaci s výřezy a výseky,  stužky, perliček a zápichů.







Děkuji za zastavení :-)





 

Žádné komentáře:

Okomentovat