Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 27. července 2016

Plameňáci


Přeji krásný večer.

Dnes mi došla krásná vyřezávací šablona s motivem dvou plameňáků se srdíčkem.
Proto jsem neváhala a vyhotovila jsem přání s těmito krásnými, vznešenými ptáky.

Tentokráte jsem použila grafické papíry, které jsem postříkala barvou od PM - Color bloom - odstín Tangerine. Tyto barvičky jsou navíc úžasné a zajímavé i tím, mají zlatavý odlesk.

Z barveného papíru jsem vyřízla motiv plameňáků , malých květin a nápis .
Celé přání jsem vyhotovila pouze z těchto dvou barev  - bílé a tangerine.

Jak se Vám líbí ?





Hezké dny
Zuzka









Žádné komentáře:

Okomentovat