Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pondělí 25. července 2016

Jednoduchost, minimalismus



Přeji krásný letní den,

po dlouhé odmlce, jsem opět vytáhla svůj pracovní stůl a dala jsem se na tvoření.

Tentokráte jsem ale chtěla vyhotovit něco jednoduchého a čistého .
Inspiraci jsem našla na zahraničních webech.

Pak už jen stačilo si objednat  krásné SB papíry
s akvarelovými motivy , řezací šablony  a začít tvořit .












Mějte se krásně a děkuji za zastavení

Zuzka

Žádné komentáře:

Okomentovat