Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

středa 5. října 2016

Andělské vánoční pozdravy

Dobrý večer :-)

I když je před námi ještě celý říjen a do vánoc máme více jak dva měsíce , já nezahálím
a už tvořím nové vánoční pozdravy a vše co k tomu patří.

Letos to budou tři větší vánoční kolekce - 2 oblíbené tj. Vintage a  Rustikální a nové kolekce , kterou jsem nazvala jednoduše - Andělská .

Dnešní sada , která se skládá z přání, mini přáníčka a visačky a je z poslední uvedené kolekce - Andělské.

Tato sada je vyrobena v " čistém stylu "  se zlatými prvky a bílými pírky.

Použila jsem SB papíry v pastelových šedivých odstínech se zlatými hvězdičkami, které jsou broušeny po stranách a zdobeny výseky a výřezy, které jsou v bílých a zlatých barvách .






Děkuji za milé zastavení a přeji pěkné dny

Zuzka



2 komentáře: