Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

sobota 15. října 2016

Andělská vánoční přání - vinatge


Pěkný večer :-)

dneska něco z tvorby vánočních pozdravů s andílkem - tentokráte ve vintage stylu.

Na vytvoření přání jsem použila velmi kvalitní SB papíry od Stamperie  s krásnými andělskými a vánočními motivy.
Vybrala jsem si andílka v tyrkysovo - hnědých odstínech , který se mi nejvíce líbil na použití vánočních přání. Ostatní andílci jsou v kombinaci růžovo- hnědých barevných odstínech , kde převládají růže , takže tyto motivy počkají na jiná období :-).

Papíry jsou broušeny a zdobeny výseky a výřezy , bavlněnou dekorací , někde jsem využila tyrkysové perličky na silikonovém drátku . Doplnila jsem každé přání lněnou hrubou stužkou , která je místy patinována bílou akrylovou barvou . A nakonec jsem dozdobila obrázky  mým oblíbeným umělým sněhem od Viva decoru.











Mějte se krásně a děkuji za návštěvu :-)

1 komentář:

  1. Zuzanko odepište mi na meil.fleercafe@seznam.cz dekuji

    OdpovědětVymazat