Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 13. ledna 2017

V jednoduchosti je krása :-)


Přeji všem krásný den,

po dlouhé přestávce jsem dnes zavítala na svůj blog.
Takže než začnu psát a vkládat své výrobky, přeji všem, kdo zde zavítá
vše nejlepší v novém roce 2017 .

V novém roce jsem chtěla začít vyrábět i něco v jednodušším - čistém stylu.
Zaujaly mne v různých zahraničních  e-shopech krásné
a velmi zajímavé vyřezávací šablony , které tak postupně objednávám.
Líbí se mi jejich jednoduchost , vtipnost - škoda, že do dnešního
dne není schopen nikdo na českém trhu takové šablonky vymýšlet , zajistit jejich výrobu
a prodávat.
Ano, jsou tady první vlaštovky - pár jednoduchých textů- ale podle mého názoru je to hrozně málo.
A tak tiše závidím  jak velké jsou možnosti výběrů, a to nejen textů vyřezávacích šablon u těchto zahraničních e-shopů,  než u nás.


Moje první vlaštovky ze zlato-bílé kolekce , která je vyrobena
nejen k blížícímu se Valentýnu .
Vyrobila jsem jednoduchá mini přání v čistém stylu  , které jsou zdobená
výřezy , zlatou nití a flitry.







 Děkuji všem za milou návštěvu a případné komentáře.

:-)

Zuzka








Žádné komentáře:

Okomentovat